W!3cZ0R - 2009-05-30 16:04:42

1. Mecze

1a. Faza grupowa -jedna mapa MR15 wybrana przez admina spośród:
- de_inferno
- de_train
- de_nuke
- de_cpl_mill

1b. Faza play off - MR15 do 2 wygranych map, każda drużyna wybiera swoją mapę spośród:
- de_inferno
- de_train
- de_nuke
- de_cpl_mill
- de_dust2

1c. W razie remisu 3 mapę wybiera drużyna która wygra nożówkę

1d. Każdą mapę poprzedzamy nożówką na której obowiązkowo każdy gracz musi zrobić drop broni. Jeśli jakiś gracz tego nie zrobi to przeciwna drużyna po podniesieniu broni ma prawo do jej użycia.

1e. Mapę wygrywa drużyna, która zdobędzie 16 rund.

2. Punktacja dla fazy grupowej
- wygrana 3 pkt
- remis 1 pkt
- przegrana 0 pkt

2a. Z grupy wychodzą 2 drużyny, które uzyskały najwięcej punktów.

3. Skrypty i cheaty - zabrania się używania wszelkiego rodzaju skryptów i cheatów oraz wykorzystywania bugów mapy.

3a. Za każde udokumentowane użycie buga mapy minus 3 rundy!!!

3b. Dozwolone są skrypty na kupowanie broni.

4. Gracze oraz zespoły - każda drużyna może zapisać max 5 graczy + 3 rezerwowych.

4a. Na meczach gracze są zobowiązani używać nicku jaki podał lider w trakcie zapisów

4b. Zmiany w składzie należy podać najpoźniej 12 godzin przed meczem na forum

5. Konfiguracja serwera - gramy tylko i wyłącznie na cfg esl 5on5

5a. Za spectatora na meczu grozi w/o. Wyjątkiem jest administrator serwera który musi dokonać rr i zmiany map jeśli żadna drużyna nie posiada własnego serwera i musiała wypożyczyć serwer.

5b. Brak jakiejkolwiek z poniższych komend w trakcie meczu oznacza w/o dla właścicieli serwera:

-mp_roundtime 2
-mp_c4timer 35
-mp_friendlyfire 1
-mp_fadetoblack 1
-mp_limitteams 0
-mp_autoteambalance 0
-mp_forcechasecam 2
-sv_password
-amx_off

6. Ustawienia dla gracza.

-ex_interp 0.01 - 0.05
-cl_updaterate 80 - 101
-cl_cmdrate 80 - 101
-Grafika ustawiona na 32 bity.

7. Wyniki meczów - podaje wygrana drużyna na forum + screeny ćwiartek

8. Dema/HLTV - Jeśli na serwerze nie ma HLTV każdy gracz ma obowiązek nakręcić demko i wrzucić je do 24 godzin po meczu jeśli poprosi drużyna przeciwna. Brak demka = W/O

8a. Jeśli gramy więcej niż jedną mapkę każdy kręci osobne demo dla każdej mapki

9. Spóźnienia - max 15 minut od planowej godziny rozpoczęcia meczu. Dozwolone jest granie 4vs5

10. Kultura podczas meczu oraz wszelkie wątpliwe sytuacje - proszę zrobić screen

10a. Za każdą udokumentowaną obrazę gracza minus jedna runda.

11. Wszystkie wątpliwe sytuacje wyjaśnia administracja ligi w oparciu o regulamin. Decyzja admina jest nie podważalna i nie można się od niej odwołać.

www.granaruto.pun.pl www.naruto-polskieforum.pun.pl www.wampiry.pun.pl www.heroes3.pun.pl www.kingdragons.pun.pl